zakázkový systém Helpdesk

Jak pracovat s Helpdeskem

Máte technický požadavek?

Pro technickou podporu a servis Vás chceme nasměrovat k využívání funkcionality Helpdesk, kterou naleznete na svém účtu v platformě Azami / Digimadi. Tento nástroj slouží pro Vás i nás k přehledné komunikaci k požadavku na jednom místě; vkládání dokumentů a příloh; zadávání nezávazných poptávek (požadavků) z Vaší strany; předložení nabídek z naší strany; až po Vaši objednávku, která je závazná až po její akceptaci a uhrazení vystavené objednávky za objednané služby. Helpdesk tedy centralizuje veškeré dění (informace, dokumenty) kolem vzájemné spolupráce. O všech změnách Vám zašleme upozornění e-mailem. Ke komunikaci nad konkrétním požadavkem můžete přizvat další osoby.

Pro přihlášení do Azami využijte tento odkaz. V případě, že neznáte heslo, můžete využít odkaz zapomněli jste heslo přes které si heslo můžete obnovit. Pokud spravujete své projekty přes platformu Digimadi, tak můžete pro vstup do helpdesku využít i tuto platformu.

Jak pracovat s Helpdeskem?

Po přihlášení do Azami vstupte do části Helpdesk.
Přes oranžové tlačítko v pravé spodní části obrazovky přidáte Váš požadavek – nezávaznou poptávku.
Následuje kaskáda dalších vzájemně navazujících kroků, podle typu Vašeho požadavku, která může končit např. předáním vyhotovené zakázky k Vaší kontrole. Celý proces může vypadat např. takto:

  1. Zadání nezávazného požadavku – poptávky z Vaší strany.
  2. V záložce Komunikace dochází k upřesnění a ujasnění Vašich požadavků, je-li to potřebné.
  3. Vypracování a předložení nabídky z naší strany. V nabídce je vždy konkrétně popsáno vše, co je její součástí včetně ceny. V případě že s nabídkou souhlasíte, tak ji potvrdíte  a v tu chvíli se objednávka stává závaznou.
  4. Po akceptaci nabídky dojde k automatickému vygenerování a zaslání objednávky na Váš e-mail a po její úhradě přijímáme zakázku ke zpracování.
  5. Máte-li více samostatných aktivních požadavků v jeden okamžik, můžete si měnit priority jejich zpracování. Požadavky odbavujeme postupně dle zvoleného pořadí.
  6. Zakázku dokončíme a předáme Vám ji ke kontrole. Během 7 kalendářních dnů nám dáte zpětnou vazbu s možnostmi, že zakázka je buď v pořádku a akceptujete ji opět stiskem tlačítka, nebo máte připomínky, které vedou k dalším úpravám, změnám apod. Tento proces se opakuje do akceptace zakázky z Vaší strany.

Helpdesk slouží rovněž k hlášení nefunkčnosti / reklamacím na Vašich projektech, k zadávání autorizovaných požadavků a podobně. Postup práce je stejný jen místo konkrétní nabídky s cenou opravu buď hned provedeme, nebo vysvětlíme daný problém, případně vložíme nabídku s nulovou cenou.