Jistě jste si všimli, že již byla zavedena první etapa povinné elektronické evidence tržeb (EET) a to pro hotely a restaurační zařízení. Další etapa se však dotkne každého subjektu, který prodává na internetu prostřednictvím platebních karet. Tedy zejména e-shopů a prodejních formulářů. Platforma Digimadi bude na tuto změnu připravena.
Pokud patříte mezi e-shopy či internetové prodejce, kteří přijímají platby pouze prostřednictvím bankovních převodů, povinnost EET se vás nebude týkat. Ta se týká obchodníků, kteří přijímají platby přes platební karty či platební brány. Tato povinnost vznikne 1.3. 2017.
Pro naše uživatele bude podpora EET automatická. K dispozici bude prostřednictvím našeho fakturačního systému, který bude mít funkci napojení na finanční správu automaticky integrovanou. Z pohledu e-shopu vám tedy postačí k objednávkám vytvořit v našem systému fakturu a funkci EET si aktivovat. Samotná podpora EET v našem systému nebude zpoplatněna a bude poskytnuta zcela zdarma.
Určitě vás budeme ještě o této problematice více informovat.